- blisko centrum miasta (ok.10 km) - dobrze skomunikowane z centrum (linia metra poprowadzona pod sam terminal) - nowoczesny, estetyczny terminal o ciekawej architekturze
- położony blisko Hurghady - sprawna sprzedaż wiz i kontrola paszportowa - bardzo ciekawa strefa wolnocłowa ucharakteryzowana na arabskie targowisko, gdzie zakupić można regionalne wyroby i pamiątki po bardzo korzystnych cenach (można je znacznie wytargować)
- przestarzały budynek - czystość pozostawia sporo do życzenia - obsługa lotniska wykrzykuje i wprowadza klasyczny "arabski harmider"
- położone stosunkowo blisko miasta (22 km) - ciekawy wystrój (urządzone w stylu mauretańskim, ozdobione licznymi mozaikami) - dużo miejsc siedzących przed gate'ami
- bogata siatka połączeń - czyste i zadbane - dużo miejsc siedzących w terminalu - duża i stosunkowo niedroga strefa komercyjna - również czartery często obsługiwane są rękawami
- blisko centrum miasta i kompleksu narciarskiego Palandoken - kameralne (w zimie kursuje tylko jeden samolot międzynarodowy tygodniowo), dzięki czemu sprawnie przebiega odprawa - bardzo krótki czas oczekiwania na bagaże i do kontroli paszportowej
- uboga oferta połączeń (latem tylko loty krajowe) - niedokładna kontrola bezpieczeństwa (mimo przekraczania kilku dodatkowych bramek) - brak strefy wolnocłowej
- blisko od centrum miasta (10 km) - dobrze skomunikowane z centrum (autobusy miejskie) - ładny, nowoczesny terminal - czyste i zadbane - dobrze działające wi-fi - nieduże kolejki do kontroli bezpieczeństwa
- jak na lotnisko niskokosztowe położone jest bardzo blisko centrum miasta (15 km) czyli bliżej niż główne rzymskie lotnisko Fiumicino (30 km) - dobrze skomunikowane z Rzymem - autobusy odjeżdżają do dworca Termini
- lotnisko bardzo nijakie - surowy wystrój, brak ciekawych sklepów, lokali gastronomicznych itp. - mało miejsc siedzących
- ogólny bałagan, zamieszanie, brak organizacji - BRAK KLIMATYZACJI(w sierpniu!!!) - stary, nieodnowiony budynek - tylko jeden sklep wolnocłowy - długi czas oczekiwania na bagaże - bardzo pobieżna kontrola bezpieczeństwa (z jednej strony to dobrze bo szybciej ale chodzi w końcu o bezpieczeństwo pasażerów)
- niskie ceny biletów - bogata siatka połączeń - 2 bagaże podręczne w cenie
- szybko "skaczące" ceny biletów - nawet w trakcie dokonywania zakupu - drogie jedzenie na pokładzie - mało miejsca na nogi - krzykliwy wystrój samolotów - często niewyraźnie komunikaty podawane przez załogę - brak standardowego "zaopatrzenia pokładowego" czyli magazynu pokładowego i torebki chorobowej - brakuje także kieszeni w fotelu - w większości kierunków linia korzysta z lotnisk typowo low-costowych
- niskie ceny biletów - bogata siatka połączeń - w Warszawie linia lata z lotniska Chopina (a nie Modlina!) - wystarczająca przestrzeń na nogi - w porównaniu z Ryanairem - bardziej stonowany i nie rażący w oczy wystrój kabiny
- tylko jeden bagaż w cenie (w dodatku najmniejszy jaki można sobie wyobrazić) - podobnie jak w innych liniach lotniczych bardzo szybko "skaczące ceny"- nawet w trakcie dokonywania zakupu
Jak na czartery wrażenie ogólnie pozytywne - uprzejmy personel pokładowy, piloci często umilają czas dzieląc się z pasażerami ciekawostkami i informacjami podczas lotu - ciekawy magazyn pokładowy
- jak niemal we wszystkich czarterach - mało miejsca na nogi
Bardzo adekwatna nazwa linii lotniczej. Wszystko jest naprawdę small... W szczególności przestrzeń pomiędzy fotelami. Nawet osoby o niskim wzroście mogą mieć problem z przyjęciem normalnej pozycji...
- dobrze skomunikowane z centrum miasta (co 15 minut odjeżdżają spod terminala autobusy) - blisko od centrum Glasgow (transfer autobusem trwa ok. 30 minut) - mimo, że budynki nie są już nowe, nie brakuje nowoczesnych rozwiązań jak automatyczne bramki paszportowe czy interaktywne punkty pomocy pasażerom - sprawnie działająca kontrola bezpieczeństwa - czyste i zadbane - dobrze działające wi-fi - przyjemna i pomocna obsługa
- znaczne odległości do pieszego pokonania pomiędzy gate'ami
Niestety trudno doszukać się pozytywów, no może poza tym, że trudno się zgubić ;) Lotnisko bardzo się stara aby zachować niskokosztową atmosferę...
- bardzo słabo skomunikowane z Warszawą (kursują jedynie kosztowne ModlinBusy), brak stacji kolejowej w pobliżu lotniska - przepełniony terminal, funkcjonuje na granicy wydajności - w godzinach wieczornych kolejki do kontroli bezpieczeństwa niemal nie mieszczą się w budynku terminalu, co skutkuje zazwyczaj opóźnieniami lotów - na "strefę wolnocłową" składają się mikroskopijne kioski w, których zaopatrzymy się co najwyżej w wodę mineralną i batonika... - jedno z niewielu lotnisk, gdzie z terminala do samolotu trzeba przejść na własnych nogach przez całą płytę lotniska - po "wypędzeniu" pasażerów z terminalu obsługa lotniska nie za bardzo ma pomysł co z nimi zrobić, co skutkuje zazwyczaj solidnym przewietrzeniem i "koczowaniem" pod samolotem (zdarzyło się nawet, że pasażerowie musieli opuścić samolot, do którego wchodzili, ponieważ, służby lotniskowe wskazały złą maszynę...) - przeprowadzający kontrolę bezpieczeństwa mają zawsze jakieś problemy, czepiając się rzeczy nieistotnych
- położone blisko centrum Warszawy (ok. 8 km) - dobrze skomunikowane (kursują autobusy i pociągi, dworzec kolejowy połączony z terminalem przejściem podziemnym) - nowoczesne budynki - czyste i zadbane - dobrze oznakowane - zazwyczaj punktualne
- dość uboga oferta handlowo - gastronomiczna - długie oczekiwanie na odbiór bagażu rejestrowanego - w godzinach szczytu długie oczekiwanie do kontroli bezpieczeństwa
- dobrze skomunikowane z centrum (linia metra poprowadzona pod sam terminal)
- nowoczesny, estetyczny terminal o ciekawej architekturze
- sprawna sprzedaż wiz i kontrola paszportowa
- bardzo ciekawa strefa wolnocłowa ucharakteryzowana na arabskie targowisko, gdzie zakupić można regionalne wyroby i pamiątki po bardzo korzystnych cenach (można je znacznie wytargować)
- czystość pozostawia sporo do życzenia
- obsługa lotniska wykrzykuje i wprowadza klasyczny "arabski harmider"
- ciekawy wystrój (urządzone w stylu mauretańskim, ozdobione licznymi mozaikami)
- dużo miejsc siedzących przed gate'ami
- czyste i zadbane
- dużo miejsc siedzących w terminalu
- duża i stosunkowo niedroga strefa komercyjna
- również czartery często obsługiwane są rękawami
- kameralne (w zimie kursuje tylko jeden samolot międzynarodowy tygodniowo), dzięki czemu sprawnie przebiega odprawa
- bardzo krótki czas oczekiwania na bagaże i do kontroli paszportowej
- niedokładna kontrola bezpieczeństwa (mimo przekraczania kilku dodatkowych bramek)
- brak strefy wolnocłowej
- dobrze skomunikowane z centrum (autobusy miejskie)
- ładny, nowoczesny terminal
- czyste i zadbane
- dobrze działające wi-fi
- nieduże kolejki do kontroli bezpieczeństwa
- dobrze skomunikowane z Rzymem - autobusy odjeżdżają do dworca Termini
- mało miejsc siedzących
- BRAK KLIMATYZACJI(w sierpniu!!!)
- stary, nieodnowiony budynek
- tylko jeden sklep wolnocłowy
- długi czas oczekiwania na bagaże
- bardzo pobieżna kontrola bezpieczeństwa (z jednej strony to dobrze bo szybciej ale chodzi w końcu o bezpieczeństwo pasażerów)
- bogata siatka połączeń
- 2 bagaże podręczne w cenie
- drogie jedzenie na pokładzie
- mało miejsca na nogi
- krzykliwy wystrój samolotów
- często niewyraźnie komunikaty podawane przez załogę
- brak standardowego "zaopatrzenia pokładowego" czyli magazynu pokładowego i torebki chorobowej - brakuje także kieszeni w fotelu
- w większości kierunków linia korzysta z lotnisk typowo low-costowych
- bogata siatka połączeń
- w Warszawie linia lata z lotniska Chopina (a nie Modlina!)
- wystarczająca przestrzeń na nogi
- w porównaniu z Ryanairem - bardziej stonowany i nie rażący w oczy wystrój kabiny
- podobnie jak w innych liniach lotniczych bardzo szybko "skaczące ceny"- nawet w trakcie dokonywania zakupu
- piloci często dzielą się z pasażerami ciekawostkami
- darmowa woda dla pasażerów
- przystępne ceny cateringu pokładowego
- częste opóźnienia
- pokład bywa mało schludny
- uprzejmy personel pokładowy, piloci często umilają czas dzieląc się z pasażerami ciekawostkami i informacjami podczas lotu
- ciekawy magazyn pokładowy
- blisko od centrum Glasgow (transfer autobusem trwa ok. 30 minut)
- mimo, że budynki nie są już nowe, nie brakuje nowoczesnych rozwiązań jak automatyczne bramki paszportowe czy interaktywne punkty pomocy pasażerom
- sprawnie działająca kontrola bezpieczeństwa
- czyste i zadbane
- dobrze działające wi-fi
- przyjemna i pomocna obsługa
- przepełniony terminal, funkcjonuje na granicy wydajności
- w godzinach wieczornych kolejki do kontroli bezpieczeństwa niemal nie mieszczą się w budynku terminalu, co skutkuje zazwyczaj opóźnieniami lotów
- na "strefę wolnocłową" składają się mikroskopijne kioski w, których zaopatrzymy się co najwyżej w wodę mineralną i batonika...
- jedno z niewielu lotnisk, gdzie z terminala do samolotu trzeba przejść na własnych nogach przez całą płytę lotniska
- po "wypędzeniu" pasażerów z terminalu obsługa lotniska nie za bardzo ma pomysł co z nimi zrobić, co skutkuje zazwyczaj solidnym przewietrzeniem i "koczowaniem" pod samolotem (zdarzyło się nawet, że pasażerowie musieli opuścić samolot, do którego wchodzili, ponieważ, służby lotniskowe wskazały złą maszynę...)
- przeprowadzający kontrolę bezpieczeństwa mają zawsze jakieś problemy, czepiając się rzeczy nieistotnych
- dobrze skomunikowane (kursują autobusy i pociągi, dworzec kolejowy połączony z terminalem przejściem podziemnym)
- nowoczesne budynki
- czyste i zadbane
- dobrze oznakowane
- zazwyczaj punktualne
- długie oczekiwanie na odbiór bagażu rejestrowanego
- w godzinach szczytu długie oczekiwanie do kontroli bezpieczeństwa