kmlkzk
- blisko centrum miasta (ok.10 km)
- dobrze skomunikowane z centrum (linia metra poprowadzona pod sam terminal)
- nowoczesny, estetyczny terminal o ciekawej architekturze 
- słabo oznakowane 
kmlkzk
- położony blisko Hurghady
- sprawna sprzedaż wiz i kontrola paszportowa
- bardzo ciekawa strefa wolnocłowa ucharakteryzowana na arabskie targowisko, gdzie zakupić można regionalne wyroby i pamiątki po bardzo korzystnych cenach (można je znacznie wytargować) 
- przestarzały budynek
- czystość pozostawia sporo do życzenia
- obsługa lotniska wykrzykuje i wprowadza klasyczny "arabski harmider" 
kmlkzk
- położone stosunkowo blisko miasta (22 km)
- ciekawy wystrój (urządzone w stylu mauretańskim, ozdobione licznymi mozaikami)
- dużo miejsc siedzących przed gate'ami
 
- kolejki do odprawy paszportowej 
kmlkzk
- bogata siatka połączeń
- czyste i zadbane
- dużo miejsc siedzących w terminalu
- duża i stosunkowo niedroga strefa komercyjna
- również czartery często obsługiwane są rękawami 
kmlkzk
- blisko centrum miasta i kompleksu narciarskiego Palandoken
- kameralne (w zimie kursuje tylko jeden samolot międzynarodowy tygodniowo), dzięki czemu sprawnie przebiega odprawa
- bardzo krótki czas oczekiwania na bagaże i do kontroli paszportowej 
- uboga oferta połączeń (latem tylko loty krajowe)
- niedokładna kontrola bezpieczeństwa (mimo przekraczania kilku dodatkowych bramek)
- brak strefy wolnocłowej 
kmlkzk
- blisko od centrum miasta (10 km)
- dobrze skomunikowane z centrum (autobusy miejskie)
- ładny, nowoczesny terminal
- czyste i zadbane
- dobrze działające wi-fi
- nieduże kolejki do kontroli bezpieczeństwa 
kmlkzk
- jak na lotnisko niskokosztowe położone jest bardzo blisko centrum miasta (15 km) czyli bliżej niż główne rzymskie lotnisko Fiumicino (30 km)
- dobrze skomunikowane z Rzymem - autobusy odjeżdżają do dworca Termini 
- lotnisko bardzo nijakie - surowy wystrój, brak ciekawych sklepów, lokali gastronomicznych itp.
- mało miejsc siedzących 
kmlkzk
- położony blisko centrum Heraklionu (5 km) 
- ogólny bałagan, zamieszanie, brak organizacji
- BRAK KLIMATYZACJI(w sierpniu!!!)
- stary, nieodnowiony budynek
- tylko jeden sklep wolnocłowy
- długi czas oczekiwania na bagaże
- bardzo pobieżna kontrola bezpieczeństwa (z jednej strony to dobrze bo szybciej ale chodzi w końcu o bezpieczeństwo pasażerów) 
kmlkzk
- niskie ceny biletów
- bogata siatka połączeń
- 2 bagaże podręczne w cenie
 
- szybko "skaczące" ceny biletów - nawet w trakcie dokonywania zakupu
- drogie jedzenie na pokładzie
- mało miejsca na nogi
- krzykliwy wystrój samolotów
- często niewyraźnie komunikaty podawane przez załogę
- brak standardowego "zaopatrzenia pokładowego" czyli magazynu pokładowego i torebki chorobowej - brakuje także kieszeni w fotelu
- w większości kierunków linia korzysta z lotnisk typowo low-costowych 
kmlkzk
- niskie ceny biletów
- bogata siatka połączeń
- w Warszawie linia lata z lotniska Chopina (a nie Modlina!)
- wystarczająca przestrzeń na nogi
- w porównaniu z Ryanairem - bardziej stonowany i nie rażący w oczy wystrój kabiny
 
- tylko jeden bagaż w cenie (w dodatku najmniejszy jaki można sobie wyobrazić)
- podobnie jak w innych liniach lotniczych bardzo szybko "skaczące ceny"- nawet w trakcie dokonywania zakupu 
kmlkzk
- uprzejmy personel
- piloci często dzielą się z pasażerami ciekawostkami
- darmowa woda dla pasażerów
- przystępne ceny cateringu pokładowego 
- mało miejsca na nogi
- częste opóźnienia
- pokład bywa mało schludny 
kmlkzk
Jak na czartery wrażenie ogólnie pozytywne
- uprzejmy personel pokładowy, piloci często umilają czas dzieląc się z pasażerami ciekawostkami i informacjami podczas lotu
- ciekawy magazyn pokładowy 
- jak niemal we wszystkich czarterach - mało miejsca na nogi 
kmlkzk
Bardzo adekwatna nazwa linii lotniczej. Wszystko jest naprawdę small... W szczególności przestrzeń pomiędzy fotelami. Nawet osoby o niskim wzroście mogą mieć problem z przyjęciem normalnej pozycji... 
kmlkzk
- dobrze skomunikowane z centrum miasta (co 15 minut odjeżdżają spod terminala autobusy)
- blisko od centrum Glasgow (transfer autobusem trwa ok. 30 minut)
- mimo, że budynki nie są już nowe, nie brakuje nowoczesnych rozwiązań jak automatyczne bramki paszportowe czy interaktywne punkty pomocy pasażerom
- sprawnie działająca kontrola bezpieczeństwa
- czyste i zadbane
- dobrze działające wi-fi
- przyjemna i pomocna obsługa 
- znaczne odległości do pieszego pokonania pomiędzy gate'ami
 
kmlkzk
Niestety trudno doszukać się pozytywów, no może poza tym, że trudno się zgubić ;) Lotnisko bardzo się stara aby zachować niskokosztową atmosferę... 
- bardzo słabo skomunikowane z Warszawą (kursują jedynie kosztowne ModlinBusy), brak stacji kolejowej w pobliżu lotniska
- przepełniony terminal, funkcjonuje na granicy wydajności
- w godzinach wieczornych kolejki do kontroli bezpieczeństwa niemal nie mieszczą się w budynku terminalu, co skutkuje zazwyczaj opóźnieniami lotów
- na "strefę wolnocłową" składają się mikroskopijne kioski w, których zaopatrzymy się co najwyżej w wodę mineralną i batonika...
- jedno z niewielu lotnisk, gdzie z terminala do samolotu trzeba przejść na własnych nogach przez całą płytę lotniska
- po "wypędzeniu" pasażerów z terminalu obsługa lotniska nie za bardzo ma pomysł co z nimi zrobić, co skutkuje zazwyczaj solidnym przewietrzeniem i "koczowaniem" pod samolotem (zdarzyło się nawet, że pasażerowie musieli opuścić samolot, do którego wchodzili, ponieważ, służby lotniskowe wskazały złą maszynę...)
- przeprowadzający kontrolę bezpieczeństwa mają zawsze jakieś problemy, czepiając się rzeczy nieistotnych 
kmlkzk
- położone blisko centrum Warszawy (ok. 8 km)
- dobrze skomunikowane (kursują autobusy i pociągi, dworzec kolejowy połączony z terminalem przejściem podziemnym)
- nowoczesne budynki
- czyste i zadbane
- dobrze oznakowane
- zazwyczaj punktualne 
- dość uboga oferta handlowo - gastronomiczna
- długie oczekiwanie na odbiór bagażu rejestrowanego
- w godzinach szczytu długie oczekiwanie do kontroli bezpieczeństwa